Total Pageviews

Saturday 25 June 2011

kenapa bukan blog rewmpitzz?

mesti ada yang curious ingat blog aku nak hina rewmpitzz ke ape.Actually ya tak,aku bg name nih sebab aku dulu ada kisah dengan bahasa 'remaja' nih.Seyes shit,aku cakap skarang aku dah nyampah dengan tulisan 'rewmpitzz'.

then,aku ingat aku penah dapat massage seorang awek dia text aku macam nih "awk tawk bwing ke?" dalam otak aku "nak massage blue ngan aku la tuh" haha..tak sebenarnya aku ingat dia text "awak tak baring ke?" then aku balas ah "kenapa awak nak baring atas saya ke?" jap kat hujung tuh ada lol,lol,lol yelah tak remaja ah takde mende tuh kat ujung text kan?

aku pon tunggu ah dengan darah yang gemuruh sambil dah bayang mende dia akan balas.tet tet tet tetek tet htc sense aku berbunyi sumpah aku berangan nak ada fon macam tuh argh..aku pon baca dengan muka yang inesen sambil get ready duit 5 hinggit nak g topap, tetiba sentap aku dibuatnya ada ke patut dia maki aku dengan bahasa yang agak dajal yang tak tahan tuh ok je dia maki aku menggunakan bahasa melayu...haha

takde pulak dia nak maki aku guna bahasa 'alah' tuh "hey,kiwmawk apew sal nawk mencawut ngan aque dowh!" pandai-pandai korang lah guna google translator rewmpitz languange to pure malay! haha dah lepastuh aku campak fon aku then aku pergi berak sambil memikirkan ape yang dia text aku tadik!

apabila seketul dah jatuh baru aku tahu bwing tuh BORING rupanye..THE END!

1 comment: