Total Pageviews

Thursday 14 July 2011

BBB !

korang tau mende menatag BBB tuh... (Budak-Budak Bangang) haa...aku bukan benci budak-budak dan aku juga bukan kilang buat budak grr! takdela tadi aku baru balik dari solat jumaat..well solat jumaat budak-budak mesti akan pikir solat jumaat tuh macam tempat reunion diorang..cam cilake tau tak ! sebelum kuthbah bilal ada pesan "sesiapa yang menegah orang lain buat bising, maka akan hilang pahala jumaat" aku angguk tanda tersangat setuju...lepas tuh datang sekumpulan cilake cilake budak-budak buat gathering kat belakang aku.

duduk kat belakang aku tak jadi masalah lah...TAPI entah budak malaun mana tau bukak cerita, okay aku dengar dua khutbah depan belakang demmit ! kau tau apa aku dengar "eh setan2 kau dengar tak cerita pasal power rangers hijau dah boleh pakai boxer kaler pink lagi..bodoh kan ?" lepastuh gelak ramai ramai HAHAHAHAHA..okay dialog tuh aku reka tapi cerita dia lebih kurang laa..cam gampang tau tak ! aku pandag la diaorang then diorang perasan lepas tuh aku mencarut senyum kat diaorang..bangga aku sekejap diaorang senyap.



selepas0.001 detik diaorang gelak-gelak, fak! aku tak buat lawak la wahai anak muda "bisik hati aku"...lepas nih aku nak suruh pihak masjid buat satu kandang tempat untuk budak bawah umur tak cukup akal sembahyang kat situ dan sambil diawasi orang-orang masjid...huh bernas pulak idea aku.. mintak-mintak budak tu tak jadi mat rempit memekak je tau grr!

No comments:

Post a Comment