Total Pageviews

Friday 15 July 2011

hostel dan kapel !

korang pernah dengar tak pepatah inggeris berkata "one night stand" ? korang tahu maksud dia ? tak paham google la sendiri nak guna musang api boleh juga FIREFOX laa... argh ! bukan mende tu aku nak cakap... haha

aku just nak cerita kisah aku time sekolah menengah...biasalah sekolah 'unisex' laki pompuan macam-macam jenis ada berhimpun dalam satu sekolah dan time sekolah dulu semua diwajibkan duduk asrama (asrama penuh bai) haha..aku tengok perangai semua macam harem je..HAHA sekolah tak payah sebut laaa..tett ! dah nama sekolah berasrama kompom laa tak lari dari kehebatan berkapel...well mana-mana sekolah pon semua tak boleh lari dari gejala berkapel nih..kan ?

tapi aku rasa sekolah asrama kalau berkapel agak hardcore jugak laa...yelaa nama pon sekolah tempat untuk menuntut ilmu (ilmu terlarang juga mesti dituntut jugak kan) tak kira lah bawah tangga,dalam kelas,dalam tandas,dalam locker..okay yang itu aku tambah...mesti ada adegan comolot...tak paham comolot tu ape ? comolot tu macam apabila dua daging yang berkedut bawah hidung bertemu dengan dua daging yang berkedut dan ada bulu sedikit di atas daging berkedut yang pertama..aku ambik dr wikipe dia haha..paham ? bagos !

kalau korang pernah duduk kat asmara asrama kompem bila time cuti..well aktiviti cuti aku time kat hostel lepas sembahyang suboh dan tido balik pastu bangun lapar cari maggi suruh junior ambik air panas makan lepas tu tido (solat tak tinggal k !)...tapi yang aku tak leh blah bila aku tetiba dikejutkan dari tidur dengan bau minyak wangi cam gampang grr! bayangkanla bila bangon tido je tetiba bau wangi...lemas tau tak ! then nampak sorang budak berdiri dengan kaki kankang kat depan cermin depan bilik aku, soalan first akan ditanya.."kau nak pergi mana weergh (cakap sambil menguap) ?" dan macam biasa jawapan seperti dalam skema yang full marks "nak study"...well pukol 9 study pakai minyak wangi bagai ! argh apa aku kesah, aku tidor balik..


tetiba pulak ada sorang cilaka member kejut aku dia ajak aku pergi sekolah...aku tanya la nak buat mende, dia jawab "jom laa teman aku ambik buku jap" aku jawab balik "aku tak gay okay" sambung tido..then aku dengar baru ingat nak belanja kau kepci ngan mekdi..lantas aku jawab ngan simple "K!"...aku pakai sweater ngan seluar slack..nak cakap ke aku pakai boxer ke tak? argh ! korang takyah tau dem ! haha
aku pergi basuh muka...tak mandi pon..alah hidup asrama kan haha..


aku pergi laa ke kelas teman member aku yang gay pergi ambik buku..then lalu depan aspuri a.k.a asrama puteri (asrama perempuan) kenapa puteri tapi perangai macam harem ? argh ! then aku dengar nama aku deteriak dan diselangi "tak mandi !" apa lagi mencarut la aku sorang-sorang ! aku tanya la member aku, aku nampak macam tak mandi ke ? dia cakap "eh mana ada handsome je aku tengok" jawapan gay ambik hati kalau dia cakap tak mandi memang aku patah balik kan..demi kepci ngan mekdi aku teguhkan hati menghadapi suara setan setan pompuan tersebut !

sampai je kat kelas aku jumpa member aku yang cakap nak 'study' kat kelas budak form 1 yelaa sebab kelas tu macam neraka terpencil daripada kelas lain...perkataan first terpacul dari mulut aku..Allahuakbar ! amende tu ? member aku yang suruh aku teman dia dah pergi kat kelas dia ambik buku..aku hanya mampu benci dengan hati kerana aku manusia lemah di muka bumi ini :'(..pandai-pandai laa korang agak dia buat apa kan..HAHA

-the end-

p/s : cerita member aku tapi aku aplikasi macam aku yang mengalaminya sebenarnya aku laa yang member yang pergi ambik buku tuu..HAHA ! peace ^^ aku tak gay okay grr!

No comments:

Post a Comment