Total Pageviews

Wednesday 20 July 2011

perempuan yang mahal !

hai lelaki yang kacak dan hai juga perempuan yang mahal !

nak tau apa pasal aku cakap perempuan mahal ? takpe-takpe biar korang teka sendiri..lepas korang baca korang conclude sendiri kenapa aku cakap perempuan ni mahal..actually aku update post nih nak bercakap pasal khawin..well semua lelaki nak kawin kan termasuk la kaum hawa yang berlambak cam jimbek...akhir zaman kan..so terima je lah kan?

aku pelik plus gatal perut (jap nak garu jap) ok dah,...yelaa kalau nak khawin, asal nak duit hantaran macam jadah tinggi nak mampos?..kalau khawin dengan perempuan yang pandai mengaji,suka duduk rumah, dan paling penting takde fesbuk ! kompom dah gila babeng payah nak cari pompuan takde fesbuk..mana tak gila kau, dalam album picture semua gambar dia buat muka menyetim kan..argh ! then tajuk album "saya tak hot macam awak" or somethin like that laa..duhh =..='

yelaa kalau nak duit hantaran tu berpada-pada laa...tak payah laa nak tinggi sangat perempuan, nanti lepas kawin duit laki kau jugak yang kau nak kikis kan ? hehe..kompom ada pompuan nak lempang aku nih..realiti babe realiti korang kena terima laa...then, lagi satu cuba kau tengok perkhawinan yusri yang telah merampas lisa surihani daripada aku dengan erra yang tak dapat anak time kawin dengan yusri haha..korang mesti tau duit hantaran diorang yang ribu raban kan ? lepastuh berapa lama tahan perkhawinan diaorang..aku just nak highlight duit hantaran banyak-banyak pon tak menjamin kebahagiaan k !

apa salah buat yang simple-simple penuh dengan suasana kampung...dapat gak rasa pengalaman cuci bontot negro periuk kan...kalau kawin kat bandar or tempat-tempat bapak mewah tak merasa laa nak buat mende tuh semua dah tu nak cuci bontot periuk tak dapat nampak gayanya cuci bontot tuan katering laa jawabnya kan..lalala tapi duit hantaran ni pon kemungkinan desakan parents diorang yang tak sudah-sudah menyusahkan keluarga lelaki..taulah nak lepaskan anak perempuan diorang..agak-agakla duit hantaran tuh..tak bagi balaik kampung time raya baru tahu...har har har  !

dah lah aku nak sambung buat assignment aku ! (aku single lagi) ^^..babai isteri ku di luar sana !

No comments:

Post a Comment