Total Pageviews

Sunday 24 July 2011

K-pop !

annyangheseyo kepada girls-girls yang suka kat mamat k-pop sampai bersepah lagu/video korea dalam phone dan salam sejahtera kepada lelaki yang sanggup memalukan diri nak jadi mamat korea oleh kerana gerpren dia taksub ngan k-pop..ambik nak kau greetings aku panjang nak mampos ! haha

mesti korang dah dapat agak apa bende la aku nak tulis ari nih...wait ! before that aku nak mintak sorry lah kepada korang yang tacing-tacing *amboi ber'speaking' pulak aku...siyes shit sumpah sampai bila-bila aku tak minat korea, nak tau kenapa ? sebab aku tak gay kott..lalala *entah aku eja 'annyangheseyo' tu betol ke tak ? aku dengar adik aku yang DARJAH 5 cakap macam tu, tak tau laa..argh ! lantak laa

firstly, aku nak tanya sebab apa korang minat korea ? and mostly akan menjawab "sebab lelaki/perempuan korea comel" jap! kalau pompuan nak cakap comel aku tak kesah ini pulak lelaki, lelaki + comel = GAY ....
nasihat daripada LELAKI MELAYU YANG KACAK : sudah-sudah laa bakal isteri-isteri, aku ulang isteri-isteri aku di luar sana...psstt berapa banyak isteri daa...well lelaki kan, haha...kalau khawin bersunnah la sangat solat jumaat pon tak pegi..bukan aku k ! aku setia pada yang satu ..wee wee *gediknya aku..

semua tempat aku pergi and mostly perempuan akan borak-borak pasal korea, kemon la girls korang minat macam nak mampos pon khawin ngan aku orang melayu jugak kan ? korang kenal tak ngan kumpulan nih ?



aku ada one word untuk mereka : fak ! haha...bukan apa kalau macam ni la gayanya rosak kaum adam weyh..bayangkan mat rempit + korea = (nombor satu dari kanan) ...kalau nak minat boleh, aku tak halang tapi jangan laa taksub sangat sampai gambar posing-posing dalam fesbuk pon dah macam haremm je aku tengok..mulut muncung + pipi masok angin + letak peace kat pipi + edit mata guna photoshope bagi nampak bulat gila = gambar mintak kaki weyh...


girls/gay boys out there : world is just unfair but u have accept it ! chill la beb ^^

No comments:

Post a Comment